5. Rytíř

Jedná se o čtvrtou hodnost, kterou dítě získá hned, jakmile splní všechny potřebné úkoly, projde druhou zkouškou a proběhne pasování na rytíře.

Odměna:

  1. Získá 15 diamantů
  2. Možnost vyrobit si meč ve zbrojnici

Zbraně: V boji může používat obušek, palcát, sekeru a také svůj vyrobený meč.

Jak se stát Rytířem?

  1. Umět vázat uzle:
    1. Dračí smyčka
    2. Prusíkův uzel
  2. Umět rozdělat oheň pomocí třech sirek
  3. Umět rozpoznat rostliny, najít a přinést tyto rostliny:
    1. Řebříček obecný
    2. Bojínek luční
    3. Heřmánek terčovitý
    4. Čekanka obecná
  4. První pomoc: umět změřit teplotu
  5. Znát základy mapy (body, cesty, …)
  6. Splnit těžký quest
  7. Rozluštit obyčejnou šifru
  8. Pomoc se složitější práci v kuchyni
  9. Naučit se rytířskou přísahu
  10. Splnit školku přes švihadlo
  11. Uspět v rytířském souboji s vedoucím

Po té jakmile splníš všechny úkoly, musíš odevzdat výsledek úkolů Mistrovi, který ti to vše odsouhlasí, jakmile se tak stane budeš povýšen na nejbližším „Darakhinu – Povyšování hrdinů“, kde při povyšování do rytířského stavu z tebe Mistr udělá Rytíře a zapíšeš se tak do Kroniky Darakhin na ztracené ATLANTIDĚ.

Rytířskou přísahu a jak probíhá povyšování najdeš níže.

Frkačka Rytíře

Frkačka Rytíře obsahuje tři pecky, které symbolizují „palcát“.

„Frkačka Rytíře“

Rytířská přísaha a povyšování na rytíře

  1. Mistr říká: jméno a příjmení, přijímáš břímě zodpovědnosti jenž stav rytířský přináší a přísaháš věrnost Ztracené ATLANTIDĚ a svému národu?
  2. Povyšování říkají (všichni najednou): já, jméno a příjmení, přijímám břímě zodpovědnosti jenž stav rytířský přináší a přísahám věrnost Ztracené ATLANTIDĚ a svému národu.
  3. Mistr říká: Poklekněte!
  4. „Povyšování pokleknou“
  5. Mistr mečem povyšuje a u toho říká: Přijmi hodnost rytíře a konej v životě dobré skutky, nepůsob škody, ale vždy braň dobré a spravedlivé. Přijmi doteky mečem jako symbol stvrzení přísahy již si složil. Povstaň sire jméno a příjmení.
  6. Mistr navleče povyšovanému novou frkačku.

Ztracená ATLANTIDA

- Dopřejte vašim dětem dobrodružný a zábavný zážitek z letního tábora! A ne jen tak ledajakého. Na 14denním táboře Ztracená Atlantida je kromě bohatého programu čeká také dobrodružný příběh, ve kterém nebude nouze ani o zvraty a napětí!

- Ztracená Atlantida je dětský letní tábor pořádaný dětským občanským sdružením Zicherka.cz. Své dva týdny zábavy si tu mohou užít děti od 7 do 16 let, pro které je zde připraven tak obsáhlý program aktivit a činností, že se nebudou ani na chvíli nudit a ještě se mnohému přiučí.

Rychlý Kontakt

Ztracená ATLANTIDALetní dětský tábor+420 732885600tabor@zicherka.cz
Lukáš StařičnýHlavní vedoucí tábora+420 732885600Lukas.Staricny@zicherka.cz

O nás

- Jsme parta mladých lidi, která se baví tím, že pořádá letní tábory pro děti.

- Tvoříme tábory, které stojí na pilířích dřívějších klasických táborů pro děti.

- Našim cílem je dělat tábory na profesionální úrovní za ceny, které jsou přijatelné pro všechny rodiče.

- Našim domovským místem je okres Karviná a Ostrava.

- A naši vlajkovou lodí je Táborová základna Stonožka v obci Dívčí hrad.

Přihláška na tábor

Pokud se Vám líbí náš tábor a chcete k nám přihlásit své děti, můžete tak učinit vyplněním přihlášky, kterou najdete zde: PŘIHLÁŠKA

Podrobné informace o celém táboře můžete pak najít na stránkách tábora: www.ztracena-atlantida.cz

Aktuální informace můžete taky sledovat na našich FB stránkách